3 Kasım 2008 Pazartesi

Giriş

Geçtiğimiz hafta, bir yıllık bir aradan sonra tekrar blog tutmaya karar verdim, bunuda bir giriş entry'si olarak düşündüm. Tekrar başlamamın çeşitli sebepleri oldu tabiki. İnsanlar, özellikle işleri teknoloji tabalı olanlar, hayatlarını daha çok "online" sürdürmeye başladılar. Bende ufak tefek konulardaki derlemelerimle ve görüşlerimle bu dünyada biraz daha fazla yer edinmeye karar verdim. Küçük bir araştırma sonucu fark ettim ki blog tutmakta herşey gibi profesyonel bir hal almış. "Nasıl blogunuz ilgi çeker?", "Nasıl insanları tutarsınız?", vs. başlıklı o kadar çok yazı varki, açıkçası şaşırdım. Blog tutmanın önemini, açıkçası, yeni yeni kavrıyorum. Blogumda hem İngilizce hemde Türkçe araştırma, inceleme ve denemelere yer vermeyi planlıyorum. Umarım yazılarım sizi sıkmaz ve okumaya devam edersiniz...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sıkılmayız kanka sen rahat ol:) sen güzel yazarsın..

Adsız dedi ki...

Kanka yazılarının azimli takipçisi olacağız, sen merak etme.